پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
ابرآگهی
(بخش)
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
== ابرآگهی از چه موادی تشکیل شدهاست؟ == سورفکتانت (مادهای که نقش بسیار مهمی در بدن انسان برای ضدعفونی ریهها دارد)، ترکیبات پایهایِ فوم، آب و هلیوم مواد تشکیلدهندهٔ آن است. ابرآگهیها برای انسان و محیطزیست، صددرصد امن و بیضرر هستند. زمان موردنیاز برای تولید هر ابرآگهی بهطور متوسط بین ۱۵ تا ۵۰ ثانیه است. این عدد با توجه به ابعاد ابرآگهی و ضخامت آن قابل تغییر است. ابرآگهیها میتوانند از ۲ تا ۴۰ کیلومتر پرواز کنند، و تا ارتفاع ۱۵۰۰ متری بالا بروند. حرکت آنها بسیار آهسته است؛ بنابراین، برای مدتزمان زیادی قابل مشاهده هستند. در حال حاضر، دستگاههای تولید ابرآگهی در دو مدل ۶۰ و ۹۰ موجودند که هر کدام بهترتیب ابرآگهیهایی به بزرگی ۶۱ و ۹۱ سانتیمتر تولید میکنند. بدیهیست هرچه اندازهٔ ابرآگهی بزرگتر باشد قابلیت نمایش جزئیات بیشتری را خواهد داشت. تاکنون بسیاری از برندهای بزرگ در سراسر دنیا از ابرآگهی برای کمپینهای تبلیغاتی خود استفاده کردهاند. کمپانیهای [[مرسدس-بنز]]، [[آئودی]]، [[بامو]]، [[آدیداس]]، [[رد بول]]، [[پپسی]]، [[مکدونالد]]، [[شرکت والت دیزنی|والت دیزنی]]، [[نینتندو]]، [[اورنج]]، [[وسترن یونیون]] و [[شرایتون]] از آن جملهاند.{{سخ}}
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
تغییر عرض محدود محتوا