پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
پرداخت به ازای مشاهده
(بخش)
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
== هدف == پرداخت به ازای مشاهده، همراه با اصطلاحات [[پرداخت به ازای کلیک|هزینه به ازای کلیک]] و هزینه به ازای سفارش، برای ارزیابی تأثیرات و فایدههای تبلیغات آنلاین هستند. CPI یک تبلیغات استراتژی آنلاین است که برای رسانههایی مانند تلویزیون و رادیو که بر اساس مشاهده بینندگان تخمین زده میشوند به کار برده میشود. CPI یک اندازهگیری قابل رقابت را برای اینترنت با سایر رسانهها فراهم میکند. === مشاهده در مقابل نمایش صفحه === مشاهده نتیجه نمایش یک آگهی به کاربر است تا اینکه بخواهد یک صفحه وبسایت را به کاربر نمایش دهد. یک صفحه وبسایت ممکن است شامل چندین تبلیغ باشد. در این موارد، مشاهده یک صفحه ممکن است نتیجه مشاهده یک تبلیغ برای هر نمایش تبلیغ بوده باشد. برای شمارش تعداد نمایش آگهی ممکن است دقت صورت نگیرد و تقلب به وجود بیاید. یک سرور تبلیغاتی ممکن است کمکیفیت باشد و صفحاتی که مثلاً رفرش میشوند را در نظر نگیرد و یک شماره یه تعداد نمایش آگهی بیفزاید. وقتی نرخ تبلیغات به عنوان CPM یا CPI در نظر گرفته میشود، باید مقدار پرداخت دقیقاً مطابق با نمایش هزار بار به کاربران باشد.
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
تغییر عرض محدود محتوا