پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
متفاوت فکر کنید
(بخش)
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
== بازتاب == مدیران اندکی (شاید هیچ مدیری) میتوانستند با چنین جسارت زیرکانهای، همراهی برندشان با امثال گاندی، اینشتین، پیکاسو و دالایی لاما را نشان بدهند. جابز قادر بود مردم را ترغیب کند تا خودشان را با استفاده از کامپیوتری که از آن استفاده میکنند، آدمهایی سرکش، خلاق و مبتکر معرفی کنند. لاری الیسون میگفت: «استیو تنها برند [[سبک زندگی]] را در صنعت تکنولوژی خلق کرد. ماشینهایی وجود دارند که مردم به داشتنشان میبالند. مثل پورشه، فراری، پریوس. چون اتومبیلی که سوار میشویم، چیزهایی دربارهٔ ما میگوید. مردم دربارهٔ محصولات اپل نیز چنین احساسی دارند.» جابز بعدها میگفت: «[[لی کلاو]] و تیمش با این فکر درخشان که «متفاوت فکر کنید» جلو آمدند و کار آنها ده برابر بهتر از آژانسهای تبلیغاتی دیگر بود. آن تبلیغ مرا شوکه کرد و هنوز هم وقتی به آن فکر میکنم گریهام میگیرد. هم این واقعیت که لی خیلی دلسوزانه کار میکرد و هم این که ایده «متفاوت فکر کنید» چقدر درخشان است، هردو مرا تحت تأثیر قرار میدهند.»
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
تغییر عرض محدود محتوا