پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
عالیس
(بخش)
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
== شراکت صدا و سیما با عالیس == صداوسیما در افزایش فروش شرکت عالیس شریک است و به این دلیل در حجم زیاد به تبلیغ محصولات این شرکت میپردازد که فروش محصولات این شرکت بالا برود و مبلغ بزرگتری به صداوسیما پرداخت شود.<ref>{{یادکرد وب|نویسنده=|کد زبان=|تاریخ=25 تیر 1398|وبگاه=ایرنا|نشانی=https://www.irna.ir/news/83397571/صدا-و-سیما-در-سود-شرکت-عالیس-شریک-است|عنوان=صدا و سیما در سود شرکت عالیس شریک است.}}</ref><ref>{{یادکرد وب|نویسنده=|کد زبان=|تاریخ=20 تیر 1398|وبگاه=خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی|نشانی=https://ana.ir/fa/news/113/403812/طلای-سفید-صداوسیما|عنوان=طلای سفید صداوسیما}}</ref><ref>{{یادکرد وب|نویسنده=|کد زبان=|تاریخ=24 تیر 1398|وبگاه=خبرگزاری مهر|نشانی=https://www.mehrnews.com/news/4666014/درباره-آگهی-هایی-که-روی-اعصاب-شماست-عالیس-سوبان-گاج-و-دیگران|عنوان=دربارهٔ آگهیهایی که روی اعصاب شماست/ عالیس، سوبان، گاج و دیگران!}}</ref><ref>{{یادکرد وب|نویسنده=|کد زبان=|تاریخ=30 آذر 1398|وبگاه=خبرآنلاین|نشانی=https://www.khabaronline.ir/news/1333388/روزنامه-اطلاعات-تا-وقتی-صداوسیما-دنبال-فروش-دوغ-عالیس-هست-ناهنجاریهای|عنوان=روزنامه اطلاعات: تا وقتی صداوسیما دنبال فروش دوغ عالیس هست، ناهنجاریهای اجتماعی قابل حل نیست.}}</ref><ref>{{یادکرد وب|نویسنده=|کد زبان=|تاریخ=12 آذر 1398|وبگاه=شفقنا|نشانی=https://fa.shafaqna.com/news/846760/|عنوان=صبحانه/ تکرار مدل «هلوشو بدم – لیموشو بدم» عالیس؟!}}</ref><ref>{{یادکرد وب|نویسنده=سیدحسین شرفالدین|کد زبان=|تاریخ=27 مرداد 1398|وبگاه=فارس نیوز|نشانی=https://www.farsnews.ir/news/13980527000448/قوطیشو-بدم-شیشهشو-بدم-تلویزیون-یا-فروشگاه-بزرگ-اقلام-مصرفی|عنوان=قوطیشو بدم، شیشهشو بدم…؟ / تلویزیون یا فروشگاه بزرگ اقلام مصرفی؟}}</ref> === پاسخ به انتقادها === با توجه به حجم گسترده انتقادات نسبت به تبلیغات محصولات عالیس در صداوسیما، مدیرعامل این شرکت طی یادداشتی که در روزنامه کسب و کار و پایگاه خبری کسب و کار نیوز، به این انتقادات پا[[سخ]] دادهاست: در این قرارداد هم ما به صدا و سیما کمک میکنیم و هم آنها به شرکت ما، منافع برخی نیز در این میان تهدید میشود که دست از این هجمهها برنمیدارند. طبیعی است کار خوب و استثنایی مورد هجمه قرار میگیرد.<ref>{{یادکرد وب|نویسنده=|کد زبان=|تاریخ=5 دی 1398|وبگاه=روزنامه کسب و کار|نشانی=https://kasbokarnews.ir/1398/10/05/مدل-جدید-درآمدزایی-صدا-و-سیما-از-تبلیغا/|عنوان=پاسخ به شبهههای یک انحصار تبلیغاتی در صداوسیما}}</ref>
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
تغییر عرض محدود محتوا