پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
آگهی غیر بازرگانی
(بخش)
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
'''آگهیهای غیربازرگانی'''، (به [[زبان انگلیسی|انگلیسی]]: Non-commercial advertising)، آگهیهایی هستند که توسط [[مؤسسات خیریه|موسسات خیریه]]، [[گروههای بدنی|گروههای مدنی]]، موسسههای مذهبی، سیاسی یا دولتی انجام میشوند. بسیاری از این تبلیغات [[غیر تجاری|غیرتجاری]]، به دنبال جمعآوری سرمایه هستند. اهداف [[اصلی]] آگهیهای غیربازرگانی عبارتند از: * عمومی کردن یک [[جنبش اجتماعی]] * تغییر دادن عادات * کاهش اتلاف منابع * اشتراک گذاری دیدگاههای سیاسی * بهبود نگرش عمومی تبلیغات دهان به دهان نیز به عنوان تبلیغات [[غیر تجاری|غیرتجاری]] در رابطه با کالاها یا خدمات تلقی میشود: چراکه ارتباطی چهره به چهره مربوط به محصولات بین دوستان، [[بستگان]] و سایرین است. از آنجایی که غیرتجاری است، معمولاً به عنوان یک منبع اطلاعات بی طرفانه تلقی میشود.
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
تغییر عرض محدود محتوا