پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
ارتباطات پستمدرن
(بخش)
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
'''ارتباطات پستمدرن''' برای توصیف قالب ارتباطات و پیام رسانی، سبکها، راهنماها، فناوریها و رسانههای بکار رفته در دنیای پسامدرنیستی استفاده میشود. به دلیل وسایل غیر سنتی آن؛ از ارتباطات پسامدرن نیز به عنوان [[جامعه اطلاعاتی]] یاد میشود.<ref name="sbramab-pg110">{{Cite book|title=From the Modern to the Postmodern: The future of global communications theory and research in a pandemonic age|last=Braman|first=Sandra|year=2003|publisher=Sage Publications, Thousand Hills, CA|pages=109–123}}</ref> با انگیزه دسترسی به مخاطبان تأثیرگذار و حضور در یک بازار تبلیغاتی آشفته، برندها برای ارائه پیام تبلیغاتی خود به روشهای جدید ارتباطی دست مییابند. علاوه بر این، بسیاری از دستاندرکاران [[بازاریابی]] عنوان میکنند که برای ایجاد استراتژیهای موفق در بازاریابی در [[قرن بیست و یکم]]، «تفکر خلاق تر متصل به رویکردی یکپارچه برای کلیه فعالیتهای ارتباطی مورد نیاز است».<ref name="tproctor-pg144">{{Cite book|title="Communication in postmodern integrated marketing",|last=Proctor|first=Tony|year=2002|publisher=Corporate Communications: An International Journal, Vol. 7 Iss: 3|pages=144–154}}</ref>
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
تغییر عرض محدود محتوا