در حال ایجاد تبلیغات تطبیقی

هشدار: شما در حال ایجاد صفحه‌ای هستید که قبلاً حذف شده است.

در نظر داشته باشید که آیا ادامهٔ ویرایش این صفحه کار درستی‌است یا نه. سیاههٔ حذف و انتقال این صفحه در زیر نشان داده شده است:

  • ‏۱۰ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۰۲:۱۹ Wiki بحث مشارکت‌ها صفحهٔ تبلیغات تطبیقی را حذف کرد (محتوای صفحه این بود: «'''تبلیغات تطبیقی'''(Comparative advertising) یا '''همسنجشی'''، روشی است که در آن برای تبلیغ یک کالا یا سرویس خاص، به‌طور مشخص نام رقیب برده می‌شود تا نشان داده شود چرا کالای تبلیغ شده برتر است.<ref name="chem">{{cite journal|last1=Chen|first1=Yuxin|last2=Joshi|first2=Yogesh V.|last3=Raju|first3=Jagmohan S.|last4=Zhang|...») برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه
هشدار: شما وارد نشده‌اید. نشانی آی‌پی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر وارد شوید یا یک حساب کاربری بسازید، ویرایش‌هایتان به نام کاربری‌تان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکت‌ها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکت‌کنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمی‌خواهید نوشته‌هایتان بی‌رحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد می‌کنید که خودتان این را نوشته‌اید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشته‌اید (ویکی باریستا:حق تکثیر را برای جزئیات بیشتر ببینید). کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو راهنمای ویرایش (در پنجرهٔ تازه باز می‌شود)