پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
مدیریت تبلیغات
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
{{بدون منبع}} {{ادغام|تبلیغات}} [[تبلیغات]] بازرگانی، یک فعالیت استراتژیک است که میتواند در توسعه و پیشرفت فعالیتهای یک [[بنگاه]] اقتصادی نقش مهمی ایفا نماید. تبلیغات، زیر مجموعهیِ فعالیتهای [[بازاریابی]] است از تبلیغات، به عنوان پیشبرد یا چاشنی فروش نیز نام برده میشود. == چرا باید تبلیغ کرد == یکی از مهمترین دلایل، جهتِ تبلیغِ محصولات، تنوع و وسعتِ انتخابها در کالاها و خدمات میباشد که باعثِ گستردگیِ حوزهیِ انتخابِ خریداران شده است. برایِ حلِ مشکلِ انتخاب در تصمیم گیری و راهنماییِ خریداران و تسهیل و تسریعِ انتخاب، کسب و کارهای جدیدی مطرح شده که یکی از آنها مدیریتِ تبلیغات است. == نقش تبلیغات بازرگانی در [[اقتصاد]] == * تغییر [[الگوی]] مصرف در جامعه * تغییر [[چرخه عمر محصولات]] * گردش پول و توزیع درآمد * اثر گذاری بر فاصله زمانی دورههای گوناگون اقتصادی * سرمایه گذاری - [[کار آفرینی]] و اشتغال * تحول در سایر عناصر بازاریابی ( [[محصول]]، [[قیمت]]، [[توزیع]] ) * توسعه محصولات و بازارها * استفاده بهتر از عوامل تولید * [[واردات]] و [[صادرات]] بهتر * رقابت در بازار و [[خلاقیت]] و [[نوآوری]] == برخی تبلیغات [[رسانه]] ای == 1- [[تبلیغات محیطی]] 2- [[تبلیغات اینترنتی]] 3- [[تبلیغات پست مستقیم]] 4- [[تبلیغات مجلات]] 5- [[تبلیغات روزنامهای]] 6- [[تبلیغات رادیویی]] 7- [[تبلیغات تلویزیونی]] 8- [[تبلیغات پیامکی]] [[رده:تبلیغات]] [[رده:ترویج و ارتباطات بازاریابی]] [[رده:طراحی ارتباطات]]
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
الگوهای بهکاررفته در این صفحه:
الگو:Ambox
(
ویرایش
)
الگو:ادغام
(
ویرایش
)
الگو:بدون منبع
(
ویرایش
)
الگو:یافتن منابع فضای نام اصلی
(
ویرایش
)
پودمان:Arguments
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/blacklist
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/config
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/data
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/shared
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources/config
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources/links
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources/templates/Find sources mainspace
(
ویرایش
)
پودمان:Message box
(
ویرایش
)
پودمان:Message box/ambox.css
(
ویرایش
)
پودمان:Message box/configuration
(
ویرایش
)
پودمان:Namespace detect/config
(
ویرایش
)
پودمان:Namespace detect/data
(
ویرایش
)
پودمان:Unsubst
(
ویرایش
)
پودمان:Yesno
(
ویرایش
)
تغییر عرض محدود محتوا