پرش به محتوا
منوی اصلی
منوی اصلی
انتقال به نوار کناری
نهفتن
فهرست
صفحه اصلی-توضیحات
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
جستجو
جعبه ابزار
زبان ها
ویکی باریستا
جستجو
جستجو
ایجاد حساب
ورود
ابزارهای شخصی
ایجاد حساب
ورود
صفحههایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند
بیشتر بدانید
مشارکتها
بحث
در حال ویرایش
هزینه بر مبنای هر سفارش
صفحه
بحث
فارسی
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
ابزارها
ابزارها
انتقال به نوار کناری
نهفتن
عملها
خواندن
ویرایش
ویرایش مبدأ
نمایش تاریخچه
عمومی
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
{{بهبود منبع|تاریخ=اکتبر ۲۰۱۸}} {{تمیزکاری|تاریخ=اکتبر ۲۰۱۸}} {{ویکیسازی|تاریخ=اکتبر ۲۰۱۸}} '''هزینه بر مبنای هر سفارش، '''یا '''هزینه بر مبنای هر خرید، '''نوعی هزینۀ تبلیغ در اینترنت است که بر تعداد سفارش تقسیم میشود. هزینه بر مبنای هر سفارش، همراه با [[پرداخت به ازای مشاهده|هزینه دربرداشت]] و [[پرداخت به ازای کلیک|هزینه هر کلیک]]، نقطه شروع برای بررسی اثربخشی یک شرکت [[اینترنت]] [[تبلیغات]] است و میتواند برای مقایسه در سراسر تبلیغات رسانهها و وسایل نقلیه و به عنوان یک شاخص سودآوری محسوب شود. == مثال == یک خرده فروش اینترنتی $۲۴٬۰۰۰ را در تبلیغ آنلاین خرج و ۱٫۲ میلیون برداشت را تولید میکند؛ که منجر به ۲۰٬۰۰۰ کلیک شده که با ۱ در ۱۰ کلیک به خرید میانجامد. * هزینه دربرداشت = $۲۴٬۰۰۰ ÷ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰ برداشت = $۰٫۰۲ * هزینه هر کلیک = $۲۴٬۰۰۰ ÷ ۲۰٬۰۰۰ کلیک = $۱٫۲۰ * هزینه هر سفارش = $۲۴٬۰۰۰ ÷ ۲٬۰۰۰ خرید = $۱۲٫۰۰ == هدف == هدف شاخص «هزینه بر مبنای هر سفارش» اندازهگیری هزینه تبلیغ مورد نیاز برای به دست آوردن یک سفارش میباشد. اگر هدف [[اصلی]] تبلیغ ایجاد فروش باشد، هزینه بر مبنای هر سفارش شاخص ارجح است. == ساخت و ساز == هزینهها برای تولید یک سفارش است. قالب دقیق این هزینه به صنعت بستگی دارد و با بازگشت سود محصول و کانالهای فروش چندگانه پیچیده میشود. فرمول اساسی به شرح زیر است: : هزینه هر سفارش ($) = هزینه تبلیغات ($) / سفارشات قرار داده شده (#) == منابع == {{پانویس}} [[رده:اصطلاحات بازاریابی]] [[رده:تبلیغات]]
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در ویکی باریستا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
ویکی باریستا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
الگوهای بهکاررفته در این صفحه:
الگو:Ambox
(
ویرایش
)
الگو:Main other
(
ویرایش
)
الگو:Yesno
(
ویرایش
)
الگو:بهبود منبع
(
ویرایش
)
الگو:تمیزکاری
(
ویرایش
)
الگو:ویکیسازی
(
نمایش مبدأ
) (حفاظتشده)
الگو:پانویس
(
ویرایش
)
الگو:پانویس/styles.css
(
ویرایش
)
الگو:یافتن منابع فضای نام اصلی
(
ویرایش
)
پودمان:Arguments
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/blacklist
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/config
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/data
(
ویرایش
)
پودمان:Category handler/shared
(
ویرایش
)
پودمان:Check for unknown parameters
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources/config
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources/links
(
ویرایش
)
پودمان:Find sources/templates/Find sources mainspace
(
ویرایش
)
پودمان:Message box
(
ویرایش
)
پودمان:Message box/ambox.css
(
ویرایش
)
پودمان:Message box/configuration
(
ویرایش
)
پودمان:Namespace detect/config
(
ویرایش
)
پودمان:Namespace detect/data
(
ویرایش
)
پودمان:Unsubst
(
ویرایش
)
پودمان:Yesno
(
ویرایش
)
تغییر عرض محدود محتوا