آگهی غیر بازرگانی: تفاوت میان نسخهها
جز ۱ نسخه واردشده برچسبها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه |
جز The LinkTitles extension automatically added links to existing pages (https://github.com/bovender/LinkTitles). برچسبها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه ویرایش پیشرفتهٔ همراه |
||
خط ۱: | خط ۱: | ||
'''آگهیهای غیربازرگانی'''، (به [[زبان انگلیسی|انگلیسی]]: Non-commercial advertising)، آگهیهایی هستند که توسط [[مؤسسات خیریه|موسسات خیریه]]، [[گروههای بدنی|گروههای مدنی]]، موسسههای مذهبی، سیاسی یا دولتی انجام میشوند. بسیاری از این تبلیغات [[غیر تجاری|غیرتجاری]]، به دنبال جمعآوری سرمایه هستند. | '''آگهیهای غیربازرگانی'''، (به [[زبان انگلیسی|انگلیسی]]: Non-commercial advertising)، آگهیهایی هستند که توسط [[مؤسسات خیریه|موسسات خیریه]]، [[گروههای بدنی|گروههای مدنی]]، موسسههای مذهبی، سیاسی یا دولتی انجام میشوند. بسیاری از این تبلیغات [[غیر تجاری|غیرتجاری]]، به دنبال جمعآوری سرمایه هستند. | ||
اهداف اصلی آگهیهای غیربازرگانی عبارتند از: | اهداف [[اصلی]] آگهیهای غیربازرگانی عبارتند از: | ||
* عمومی کردن یک [[جنبش اجتماعی]] | * عمومی کردن یک [[جنبش اجتماعی]] | ||
* تغییر دادن عادات | * تغییر دادن عادات |
نسخهٔ کنونی تا ۹ اکتبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۲۲
آگهیهای غیربازرگانی، (به انگلیسی: Non-commercial advertising)، آگهیهایی هستند که توسط موسسات خیریه، گروههای مدنی، موسسههای مذهبی، سیاسی یا دولتی انجام میشوند. بسیاری از این تبلیغات غیرتجاری، به دنبال جمعآوری سرمایه هستند.
اهداف اصلی آگهیهای غیربازرگانی عبارتند از:
- عمومی کردن یک جنبش اجتماعی
- تغییر دادن عادات
- کاهش اتلاف منابع
- اشتراک گذاری دیدگاههای سیاسی
- بهبود نگرش عمومی
تبلیغات دهان به دهان نیز به عنوان تبلیغات غیرتجاری در رابطه با کالاها یا خدمات تلقی میشود: چراکه ارتباطی چهره به چهره مربوط به محصولات بین دوستان، بستگان و سایرین است. از آنجایی که غیرتجاری است، معمولاً به عنوان یک منبع اطلاعات بی طرفانه تلقی میشود.
جستارهای وابسته[ویرایش | ویرایش مبدأ]
منابع[ویرایش | ویرایش مبدأ]
- "Non-commercial advertising". Wikipedia (به انگلیسی). 2021-03-26.