مدیریت تبلیغات
این مقاله به هیچ منبع و مرجعی استناد نمیکند. |
الگو:ادغام تبلیغات بازرگانی، یک فعالیت استراتژیک است که میتواند در توسعه و پیشرفت فعالیتهای یک بنگاه اقتصادی نقش مهمی ایفا نماید.
تبلیغات، زیر مجموعهیِ فعالیتهای بازاریابی است
از تبلیغات، به عنوان پیشبرد یا چاشنی فروش نیز نام برده میشود.
چرا باید تبلیغ کرد[ویرایش | ویرایش مبدأ]
یکی از مهمترین دلایل، جهتِ تبلیغِ محصولات، تنوع و وسعتِ انتخابها در کالاها و خدمات میباشد که باعثِ گستردگیِ حوزهیِ انتخابِ خریداران شده است. برایِ حلِ مشکلِ انتخاب در تصمیم گیری و راهنماییِ خریداران و تسهیل و تسریعِ انتخاب، کسب و کارهای جدیدی مطرح شده که یکی از آنها مدیریتِ تبلیغات است.
نقش تبلیغات بازرگانی در اقتصاد[ویرایش | ویرایش مبدأ]
- تغییر الگوی مصرف در جامعه
- تغییر چرخه عمر محصولات
- گردش پول و توزیع درآمد
- اثر گذاری بر فاصله زمانی دورههای گوناگون اقتصادی
- سرمایه گذاری - کار آفرینی و اشتغال
- توسعه محصولات و بازارها
- استفاده بهتر از عوامل تولید